jan 17 2010

Szombat este.

És a vasárnap hajnal, tegyük hozzá, de csak nagyon csendesen és lágyan, mert olyan másnapos vagyok, mint aki nagyon másnapos.

Hagytam magam rábeszélni egy esti meleg bulira, városunk legjobb club-jában. Pedig sok kedvem nem volt hozzá, és a meleg szórakozóhelyeket is rühellem, a hangulatom meg annyira volt előremutató, mint egy marék gémkapocsnak.
Gondoltam, lemegyek pár órára, iszom egy koktélt, aztán haza. E helyett hajnali fél ötkor még teljesen szétcsapva táncoltam iszonyat jó zenékre, póló nélkül, aranyos emberekkel, és baromira jól éreztem magam.

Ennyi jár mindenkinek. Néha kell, az amúgy józan és kiegyensúlyozott életünkbe, hogy megengedjünk magunknak egy ilyet. Nagyon állat.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://davidsharp.blog.hu/api/trackback/id/tr271680861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2010.01.18. 06:37:11

Ezen ne is rágódj, ki kell ereszteni a gőzt időnként! A másnaposság pedig gyógyítható - ezt ki lehet aludni, ellentétben a hülyeséggel:)
süti beállítások módosítása